NYMA - Evenement aanvragen
Menu
Sluit

NYMA

Evenement aanvragen

Lees meer

NYMA

Evenement aanvragen

Wil je een evenement organiseren bij NYMA? Mail ons je plan! Dan laten we zo snel mogelijk weten of het kan. Is dat het geval, dan kun je daarna zelf een evenementenvergunning bij de gemeente Nijmegen aanvragen.

Stuur een mail met je aanvraag naar nyma@nijmegen.nl en vermeld daarin de volgende informatie:

  • Omschrijf de hoofdactiviteit van het evenement.
  • Op welke datum wil je het evenement organiseren? Wat zijn de openingstijden?
  • Voeg referenties toe van eerdere edities / activiteiten.
  • Op welke manier levert het evenement een bijdrage aan de uitstraling van NYMA en wat zorgt voor extra aantrekkingskracht?
  • Op welke manier is het evenement onderscheidend?
  • Hoeveel bezoekers verwacht je en wat is het bezoekersprofiel?
  • Hoe richt je het evenement in? Voeg een plattegrond toe.

Na ontvangst van je bericht krijg je van ons een:

  • Ontvangstbevestiging
  • Overzicht van de tarieven
  • Overzicht van de gereserveerde data
  • Beschrijving werkproces
  • Plattegrond en locatieprofiel van het evenemententerrein
  • Contactgegevens voor meer informatie

Deel met vrienden