Kaarten NYMA en Vasim verhuur evenemententerreinen
Wil je een evenement organiseren? Stuur dan een e-mail naar nyma@nijmegen.nl.
Met daarin de volgende informatie:
- omschrijf de hoofdactiviteit van het evenement
- op welke datum wil je het evenement organiseren? En wat zijn de openingstijden?
- voeg referenties toe van eerdere edities / activiteiten
- op welke manier levert het evenement een bijdrage aan de uitstraling van NYMA en wat zorgt voor extra aantrekkingskracht?
- op welke manier is het evenement onderscheidend?
- hoeveel bezoekers verwacht je en wat is het bezoekersprofiel?
- hoe richt je het evenement in?
- Stuur een plattegrond mee met jouw aanvraag.
Na ontvangst van je bericht krijg je:
- een ontvangstbevestiging
- een overzicht van de tarieven
- overzicht van de gereserveerde data
- een werkproces
- plattegrond en locatieprofiel van het evenemententerrein
- contactgegevens voor nadere informatie
Wij proberen je zo snel mogelijk duidelijkheid te geven of jouw evenement kan plaatsvinden op het NYMA-terrein. Na de verkregen toestemming voor het evenement moet je zelf een evenementenvergunning bij de gemeente Nijmegen aanvragen.
Downlaod de kaarten bovenaan dit bericht voor meer informatie over de tereindelen die je kunt huren. Let op: niet elk gedeelte van het terrein is overal geschikt voor (bijvoorbeeld voor plaatsing van tenten).